Kategorier

       

 Välkommen till Stall Rustorps webshop!

Vi hoppas att du kommer njuta av din/a vara/or i många år framöver och skulle du inte vara nöjd så tveka inte utan hör av dig så vi kan förbättra oss!

Om du har frågor och behöver råd ring då på 0709-948304 eller maila på  jeanette@stallrustorp.se.

Köp- och leveransvillkor 

Priser
Moms ingår i priset med f.n. 25%.

Betalningsalternativ
Du kan dela upp betalningen med Klarna.
Du kan välja att betala med kort. 

Frakt & frakt kostnad
Vi anväder DHL för säker leverans. 
Vid retur eller byte tas fraktkostnaden ut och du betalar själv returfrakten.
Vi tar inte ekonomiskt ansvar för eventuella förseningar beroende på fraktföretaget. 
Vi skickar paket tisdagar och torsdagar. 

Hämta hos Stall Rustorp
Bor du i närområdet är det fördelaktigt att välja att hämta hos Stall Rustorp, då kommer varorna till oss och du kommer hit och hämtar och slipper fraktkostnad och frakttid. Sewww.stallrustorp.se fliken Hitta till oss för vägbeskrivning. Ring och boka tid för avhämtning. 

Outlösta paket

För paket som inte löses ut inom 30 dagar, förbehåller sig Stall Rustorp rätten att debitera kunden för fraktavgift, returfrakt till oss samt 300kr för vårt arbete med hantering av varorna.

Reklamation 
Det är alltid garanti på de produkter du köper (1 år). Om man kan påvisa att det är fabrikationsfel på produkten får man alltid nya delar, däremot gäller inte garantin vid förslitningsskador. Du betalar själv returfrakten. Kontakta oss därför alltid om ni är missnöjda med en vara ni köpt.

Öppet köp/byte
Du har 14 dagars öppet köp från det att varan mottagits. (Gäller ej vid specialbeställda varor) Varan och dess förpackning måste vara i ursprungligt skick och kvittot måste skickas med. Du betalar själv returfrakten. Sadlar får provridas i tre gånger med eget schabrak under och sadeln måste vara ren och ej skadad. Vill du byta storlek på en vara så tillkommer fraktkostnad på utskick av den nya varan. Vi följer Konsumentverkets rekommendationer se: www.konsumentverket.se

Skador på paket
Upptäcker du skador på paketet skall du omedelbart anmäla detta till transportören och göra en skadeanmälan. Hämta inte ut ett skadat paket! Upptäcker du inte skadan förrän du öppnat paketet, och skadan är av den art att den kan hänföras till transportföretagets hantering, skall du kontakta dem och göra en skadeanmälan. Om eventuell tvist med transportföretaget inte kan lösas, tar du kontakt med oss.

Personuppgiftslagen
Dina personuppgifter hanteras i enlighet med gällande bestämmelser i personuppgiftslagen (PUL).